hulp nodig?
Reken op ons voor herstelling en support voor je bedrijf. Zo kan jij snel weer aan de slag!
Onze servicedesk nodig?
Meer tijd, minder kopzorgen
Als ondernemer kom je altijd tijd te kort. Daarom geven we je graag wat extra tijd. Klinkt goed he?
Door onze complete ondersteuning kan jij je richten op wat er echt toe doet. Onze AUVA vakexperts staan klaar voor ieder digitale probleem of vraag. Groot of klein. Weer iets waar jij geen energie meer in moet steken!
Support formules
Ieder bedrijf heeft zijn eigen uitdagingen. Daarom bedachten we 2 verschillende support formules: platinum en corporate. Onze AUVA vakexperts staan telkens voor je klaar, welke formule jij ook verkiest.
herstelling en support voor je bedrijf?
Platinum
- Antivirus
- Werkuren op interne servicedesk
- Gratis vervangtoestel tijdens je herstelling
- Gratis telefonisch support op weekdagen van 9u - 18u
- Prioritaire behandeling op interne servicedesk
- Statusrapport per kwartaal van de gezondheid van je toestel
- Patch management om je toestel up-to-date te houden
- Support op afstand waarbij je toestel wordt overgenomen
- 1/jaar onsite voor toelichting statusrapport en check-ups
Corporate
- Antivirus
- Werkuren op interne servicedesk
- Gratis vervangtoestel tijdens je herstelling
- Gratis telefonisch support op weekdagen van 9u - 18u
- Prioritaire behandeling op interne servicedesk
- Statusrapport per kwartaal van de gezondheid van je toestel
- Patch management om je toestel up-to-date te houden
- Support op afstand waarbij je toestel wordt overgenomen
- 1/jaar onsite voor toelichting statusrapport en check-ups
- Prioritaire behandeling op externe servicedesk: bij interventie ter plekke (werkuren worden gefactureerd)
- Dedicated Corporate Engineer
Formule enkel beschikbaar vanaf 4 toestellen.